نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3918
-
الف
+

همه چیز درباره «مهران مدیری» از قطع شدن انگشت تا زندگی کردن با یک مار 2 متری

در این گزارش به حقایقی از زندگی کمدین پرآوازه ایرانی پرداخته ایم.

سال ها سریال سازی برای صدا و سیمای ایران و خندادن مردم از طریق سریال های کمیدی، «مهران مدیری» را تبدیل به یک کمیدین محبوب کرده است.

 کانال تلویزیونی آی‌ فیلم 2 ، به شکل ماهانه سوالاتی را در بخش نظرسنجی وب سایت این کانال تلویزیونی طراحی می کنند تا از میزان رضایت و سلایق بیننده های شان مطلع شوند.

جدیدترین نظرسنجی وب سایت آی فیلم 2 از مخاطبانش این بود که شما بیننده گان آی فیلم2 در ساخت سریال ها و برنامه های کمیدی کار کدام کارگردان را می پسندید؟

بیننده گانی که در این نظرسنجی اشتراک کرده بودند کار آقای «مهران مدیری» را نسبت به کارگردانانی چون سروش صحت، رامبد جوان و رضا عطاران بیشتر پسندیدند.

«مهران مدیری» کارگردان، آوازخوان، پرودیوسر و طراح صحنه و لباس، متولد 18 حمل 1346 در تهران است.

مدیری در سال 1368 کار حرفوی خود را آغاز کرد و وارد رادیو شد و به مدت 6 سال در یک برنامه تحت نام «داستان شب» به گویندگی پرداخت.

آغاز شهرت وی از سال 1372 بود که در سریال کمیدی «72» بازی کرد؛ «ساعت خوش» از دیگر کارهای مدیری بود که هفته ای یک بار از تلویزیون ایران نشر می شد و بسیاری از کمدین های معروف ایران پس از این برنامه به شهرت دست پیدا کردند.

ازجمله سریال هایی که مدیری در آنها کارگردان و بازیگر بوده می توان به «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب های برره»، «پلاک 14»، «باغ مظفر»، «جنگ 77»، «شوخی کردم» و «درحاشیه نام برد. همزمان با عید سعید فطر، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه» میزبان مهران مدیری شد.

مدیری در جدی 1389 فلمی از مهران مدیری در حال کاپی برداری از برنامه های رادیویی به شکل سی دی و دی وی دی نشر شد، فلمی کمیدی که در فضای مجازی هم نظر کاربران را به خود جلب کرد.

مدیری در سینمای ایران در فلم های «دیدار»، «توکیو بدون توقف»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «دایره زنگی» و «پل چوبی» بازی کرده است.

یکی از حوادث تلخ در دوران بازیگری مدیری به فلم «قلب یخی» باز می گردد که در جریان نقش آفرینی دچار حادثه شد و انگشت کوچک خود را از دست داد.

یکی از نکات جالب زندگی آقای مدیری نگه داری این کارگردان ایرانی از ماری  دومتر و بیست سانتی به مدت 11 سال درخانه خود است.

آقای مدیری در عید نوروز 1394 همچنان گرداننده گی یک برنامه تحت نام «دورهمی» را به عهده گرفت؛ برنامه یی که به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کردند به زودی جای برنامه «خندوانه» آقای رامبد جوان را خواهد گرفت.

همزمان با عید سعید فطر، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه» میزبان مهران مدیری شد.

کارگردان سریال «شب های برره» در گفت و با آقای رامبد جوان درباره دوران طفولیت خود اظهار کرد: در کودکی بسیار شیطنت نداشتم؛ بیشتر کتاب مطالعه می کردم ما چهار برادر هستیم که دو برادرم در سوییدن زندگی می‌کنند. محسن برادر بزرگم نقاش و پیانیست است، مسعود و مهرداد مقیم سوییدن هستند و در رشته‌های خودشان فعال هستند.

مدیری درپاسخ به سوال مجری برنامه که چرا در برنامه «دورهمی» همیشه درباره خوشبختی و عشق از مهمانان خود سوال می پرسد، گفت: اساسا خوشبختی مربوط به فضا، موقعیت شغلی و … نمی شود، درست است که پول و شغل خوشبختی را امکان پذیر می کند اما بسیاری از افراد هم هستند که با این امکانات خوشبخت نیستند.

مدیری در ادامه گفت: احساس خوشبختی، اطمینان، تجربه و دانش شخصی هر فرد است که ما چقدر به دیگران کمک می کنیم، دست یکدیگر را می گیریم، مجموعه این رفتارها حس خوشبختی می آورد.

مدیری در ادامه پیرامون سوال معروف عاشق شدن، بیان کرد: عشق موضوع مهمی است، و اینکه من همیشه اصرار داشتم مهمان ها حتما اسم شخصی را بیان کنند، بخش کمیدی و جالب گفتگوی ما بود. اما مهم برای من همان تعریفی است که هر مهمان از عشق بیان می کرد. تعریف عشق بسیار سخت است اما عشق های من،فرزندانم «فرهاد و شهرزاد» هستند. این عشق تنها موردی است که هر چقدر اولادهایمان پیشرفت می کنند، ما خوشحال تر می شویم که از علاقه فراوان مدیری به فرزندانش ناشی می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر